Informacija lengvai suprantama kalba

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba

Antro lygio lengvai suprantamas tekstas

Panevėžio socialinių pokyčių centras  yra socialinė įstaiga.

Panevėžio socialinių pokyčių centras

yra socialinė įstaiga.

Panevėžio socialinių pokyčių centras yra Panevėžyje.

Panevėžio socialinių pokyčių centras

yra Panevėžyje.

Panevėžio socialinių pokyčių centras  teikia šias paslaugas.

Panevėžio socialinių pokyčių centras

teikia šias paslaugas.

Dienos socialinės globos paslaugas  suaugusiesiems.

Dienos socialinės globos paslaugas

suaugusiems asmenims su negalia.

Kompleksines paslaugas vaikams su negalia ir jų šeimų nariams.

Kompleksines paslaugas vaikams su negalia

ir jų šeimų nariams.

Paslaugas  stiprinančias asmens su negalia  darbinius įgūdžius.

Paslaugas stiprinančias

asmens su negalia bendravimo gebėjimus

organizuojant darbinį užimtumą.

Panevėžio socialinių pokyčių centro adresas  Kranto g. 18, Panevėžys.

Panevėžio socialinių pokyčių centro adresas

Kranto g. 18, LT-35173, Panevėžys.

Panevėžio socialinių pokyčių centro  telefono numeris  0 45 582598

Panevėžio socialinių pokyčių centro

telefono numeris

0 45 582 598

Nori gauti paslaugas  Panevėžio socialinių pokyčių centre?

Nori gauti paslaugas

Panevėžio socialinių pokyčių centre?

Paskambink telefonu 0 45 582598  ir mes tau padėsime.

Paskambink telefonu 0 45 582 598

ir mes tau padėsime.

Vizija išreiškia  organizacijos norimą ateitį.

Vizija išreiškia

organizacijos norimą ateitį.

Panevėžio socialinių pokyčių centro  vizija.

Panevėžio socialinių pokyčių centro

vizija.

Draugiškas, jaukus, saugus,  pokyčiams ir naujovėms atviras  centras,  auginantis savo tradicijas ir kultūrą,  ir siekiantis paslaugų gavėjų  savarankiškumo augimo. Draugiškas, jaukus, saugus,

pokyčiams ir naujovėms atviras  centras,

auginantis savo tradicijas ir kultūrą,

ir siekiantis paslaugų gavėjų

savarankiškumo augimo.

Misija – tai šūkis,  išreiškiantis organizacijos paskirtį ir vertybės. Misija – tai šūkis,

išreiškiantis organizacijos paskirtį ir vertybės.

Panevėžio socialinių pokyčių centro  misija.

Panevėžio socialinių pokyčių centro

misija.

Visiškai patenkinti  paslaugų gavėjų poreikius.

Visiškai patenkinti paslaugų gavėjų poreikius,

kryptingai planuojant ir organizuojant

Panevėžio socialinių pokyčių centro veiklą.

Gerinti paslaugų gavėjų gyvenimo kokybę,  nuolat gerinant paslaugų kokybę.

Gerinti paslaugų gavėjų gyvenimo kokybę,

nuolat gerinant teikiamų paslaugų kokybę.

Atsižvelgiant į paslaugų gavėjų pasiekimus,  vertinti ir tobulinti Panevėžio socialinių pokyčių centro  veiklos sritis.

Atsižvelgiant į paslaugų gavėjų pasiekimus,

nuolat vertinti ir tobulinti

Panevėžio socialinių pokyčių centro veiklos sritis.

Vertybės – tai  nuostatos,  pagal kurias dirbame,  kuriame ir tobuliname organizaciją.

Vertybės – tai  nuostatos,

pagal kurias dirbame,

kuriame ir tobuliname organizaciją.

Panevėžio socialinių pokyčių centro  vertybės.

Panevėžio socialinių pokyčių centro

vertybės.

Svarbiausia – asmuo.

Atvirumas.

Naujovės.

Kokybė.

Profesionalumas.

Atsakomybė.

Komandinis darbas.

  

 

Turinio atnaujinimo data: 2025-02-27, 08:55:19
Susisiekite su mumis