SCENEGROWTH
- Titulinis
- Įgyvendinti projektai
- 2021-2023 / SCENEGROWTH
Finansavimo šaltinis
Projekto numeris: 2021-1-ES01-KA210-ADU-000034224
-----------------------
LT
Projekto pavadinimas: Vizualus menas socialinei kaitai
Projekto numeris: 2021-1-ES01-KA210-ADU-000034224
Trukmė: 2021-11-01 – 2023-11-01
Projekto akronimas: SCENEGROWTH
Projekto partneriai:
- AD HOC Gestion Cultural S.L. (Ispanija)
- Jaunuolių dienos centras (Lietuva)
- Koinvnikh Synetairistikh Epixeirhsh Pramata Kai Uamata (Graikija)
Pagrindiniai projekto tikslai
- Suteikti kultūros ir sceninio meno organizacijoms naują darbo metodiką, kurią jos galėtų diegti savo komandose, siekdamos bendrų įsipareigojimo ir piliečių dalyvavimo vertybių.
- Rengti kultūros ir sceninio meno sektoriaus specialistus, dirbančius su socialinės atskirties gresiančiais asmenimis, turinčius įrankius, kompetencijas ir skaitmeninius įgūdžius, reikalingus savo darbui atlikti, įsipareigojant sąžiningesnės ir teisingesnės visuomenės kūrimui.
- Sukurti regioninį, nacionalinį ir tarptautinį tinklą su kūrybinėje, kultūrinėje ir socialinėje srityse dirbančiomis organizacijomis, siekiant integruoti ir sujungti tų pačių problemų turinčius specialistus bei prisidėti prie socialinės atskirties rizikos žmonių įtraukimo ir įsidarbinimo idėjų.
- Skatinti visapusišką ir aktyvų piliečių dalyvavimą kultūros renginiuose ir vertinti vaizdinių menų kultūros paveldą kaip visuomenės transformacijos įrankį.
Pagrindinė veikla
- Mokymosi ir metodikų sudarymas. Bandomųjų kursų kūrimas kiekvienoje dalyvaujančioje šalyje.
- Parengti 12 mokymosi įrašų (4 vienai dalyvaujančiai organizacijai) audiovizualiniu formatu.
- Mokymo kursai kiekvienos dalyvaujančios organizacijos komandai ir vietiniams partneriams.
Tarptautiniai projekto susitikimai
- M1 pradžios susitikimas AD HOC Gestion Cultural S.L. (Saragosa, Ispanija) 2021–2003 m
- M2 Galutinis projekto uždarymo ir vertinimo susitikimas Jaunuolių dienos centre (Panevėžys, Lietuva)
Projekto rezultatai:
- Bendradarbiaujant sukurti naujų mokymo priemonių ir metodikų, skirtų padėti kultūros specialistams, dirbantiems su žmonėmis, patiriančiais socialinės atskirties riziką.
- Veiksmingas žinių ir įgytų kompetencijų perdavimas tarp dalyvaujančių subjektų, jų dėstytojų ir bendradarbių.
- Regioninio, nacionalinio ir Europos lygmens socialinių ir kultūrinių subjektų, dirbančių su menu kaip socialinės transformacijos įrankiu, tinklo sukūrimas, dirbančių su socialinės atskirties rizikos grupėmis.
- Reali prieiga prie kultūros žmonėms, kuriems gresia socialinė atskirtis, per „ad hoc“ kultūros pasiūlos dizainą.
Sklaidos įvykiai
- Vietos sklaidos renginiai (1 renginys vienoje šalyje)
Mokymasis, mokymas, mokymo veikla
- C1 Mokymosi veikla Lietuvoje (2022-04-25 – 2022-04-30)
- C2 Mokymosi veikla Kalamata-Graikijoje (2022-10-10 – 2022-10-14)
- C3 Mokymosi veikla Saragosoje-Ispanija (2023-04-17 – 2023-04-21)
Projekto rezultatai
SCENEGROWTH GERŲJŲ PATIRČIŲ VADOVAS
EN
Project Title: SCENEGROWTH: Scenic arts for social transformation
Project No: 2021-1-ES01-KA210-ADU-000034224
Duration: 2021-11-01/2023-11-01
Project Acronym: SCENEGROWTH
The partners of the project:
- AD HOC GESTION CULTURAL SL Spain
- YOUNG MAN’S DAY CENTRE Lithuania
- KOINVNIKH SYNETAIRISTIKH EPIXEIRHSH PRAMATA KAI UAMATA Greece
The project’s main objectives are:
- To provide cultural and scenic arts organizations with a new working methodology that they can implement in their teams in order to achieve common values of commitment and citizen participation.
- To train professionals in the cultural and scenic arts sector who work with people at risk of social exclusion with the tools, competencies, and digital skills necessary to be able to carry out their work, committing themselves to the development of a fairer and more equitable society.
- To create a regional, national and international network with organizations working in the creative, cultural, and social fields to integrate and connect professionals with the same concerns and to contribute ideas for the insertion and employability of people at risk of social exclusion.
- To encourage the full and active participation of citizens in cultural events and to value the cultural heritage of the scenic arts as a tool for social transformation.
The main activities:
- Compilation of learning and methodologies. Development of pilot courses in each participating country
- Elaboration of 12 training pills (4 per participating organization) in audio-visual format
- Training courses for the team and local partners of each participating organization.
Transnational project meetings:
- M1 Kick-off meeting in=Zaragoza – Spain 2021-03
- M2 Final meeting for project closure and evaluation in Panevezys, Lithuania
Project Results:
- Collaborative design of new training tools and methodologies to help cultural professionals working with people at risk of social exclusion.
- Effective transfer of knowledge and competencies acquired between the participating entities, their teaching staff and collaborators.
- Creation of a network at regional, national and European level of social and cultural entities that work with art as a tool for social transformation for groups at risk of social exclusion.
- Real access to culture for people at risk of social exclusion through the „ad hoc“ design of a cultural offer.
Multiplier Events:
- Local dissemination events (1 event per country)
Learning, Teaching, Training Activities
- C1 Learning activity in Lithuania 25/04/2022 – 30/04/2022
- C2 Learning activity in Kalamata-Greece 10/10/2022 – 14/10/2022
- C3 Learning activity in Zaragoza-Spain 17/04/2023 – 21/04/2023
