SENTOR
- Titulinis
- Įgyvendinti projektai
- 2022-2024 / SENTOR
Finansavimo šaltinis
Projekto numeris: 2021-1-HU01-KA210-SCH-000032368
-----------------------
LT
Projekto pavadinimas: SENtor – keitimasis patirtimi ir praktika mokant specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčius vaikus.
Projekto akronimas: SENtor
Projekto numeris: 2021-1-HU01-KA210-SCH-000032368
Trukmė: 2022-01-03 – 2024-01-03
Projekto partneriai:
- ReSuli, a Megújuló Oktatásért Alapítvány, Vengrija
- Jaunuolių dienos centras, Lietuva
- Colegiul National Aprily, Lajos, Rumunija
Trumpalaikiai tikslai:
- pagalba gerinant švietimo kokybę, mokantis iš tarptautinių partnerių patirčių.
- mentorystės paramos tinklo sukūrimas ir išbandymas; pirmųjų ekspertų mokymas, siekiant sumažinti švietimo spragas; tarpininkavimas tarp mokyklų sistemų, šeimų ir konsultantų.
- taikant SUP metodus, tiesioginių ir netiesioginių tikslinių grupių pedagoginių kompetencijų tobulinimas.
Tarpiniai uždaviniai:
- didėjanti SUP mokinių motyvacija, užtikrinama sėkmingesnė mokymosi pažanga, pasiekiami efektyvesni rezultatai, kurie matomi ir mokyklos vertinimo sistemoje.
- užtikrinti patikimus mokinių socialinius ryšius, jų saugumui užtikrinti.
- sukurti veiksmingą, tiesioginę pagalbą SUP šeimoms, turinčioms mažai žinių taikant motyvacijos kėlimo, elgesio problemų sprendimų metodikas. Taikyti išsamias rekomendacijas dėl reikalavimų mokymo programos rezultatams.
- sumažinti mokytojų, turinčių didelį formaliojo ugdymo krūvį, užduotis ir atsakomybę.
- mentorystės programos sklaida per bandomuosius mokymus platesniame švietimo kontekste.
Ilgalaikiai tikslai:
- mažinti ir šalinti individualių poreikių turinčių vaikų švietimo spragas, atsižvelgiant į visus ugdymo procese dalyvaujančius dalyvius bei taikant tinkamą metodiką šiems tikslams pasiekti.
- keisti visuomenės supratimą, kad švietimas yra tėvų, mokytojų ir mokinių bendradarbiavimas, mokymasis gerbti, atsižvelgti į visus šiuos dalyvius ir įtraukti juos į ugdymo etapus.
- ugdyti supratimą, kad mokymosi pažanga yra asmeninis interesas, derinamas su individualiomis savybėmis, besitęsiantis iki pat mūsų gyvenimo pabaigos. Jo tikslas – įgyti ateičiai reikalingų įgūdžių.
- padėti mokiniams išmokti metodus, pritaikytus bet kokiam mokymosi turiniui, įgyti pagrindines kompetencijas, naudingas asmeniniam tobulėjimui ir įsidarbinimui.
Pagrindinės veiklos:
- I sesija. Problemų identifikavimas
- II sesija. Tėvų veiklos patirtys
- III sesija. Mentorystės ir SUP metodai
- IV sesija. Dizaino kūrimas – kaip išmoktus metodus įtraukti į formalųjį ugdymą?
Tarptautiniai projekto susitikimai:
- Tarptautinis susitikimas Vengrijoje 2022-02-18/21
- Baigiamasis tarptautinis susitikimas Lietuvoje 2023-10-23/26
Projekto rezultatai:
- 4 teorinės sesijos, kurias lydi 4 pilotiniai mokymai.
- apmokyti treneriai iš mažiausiai 12 organizacijų. Pedagoginių kompetencijų tobulinimas SUP metodais.
- sukurta ir išbandyta mentorystės paslaugų sistema SUP.
- sukurtos mokymų temos, mokymų turinys, mokomoji medžiaga ir informacija.
- sukurtas mokymų vadovas.
Mokymo ir mokymosi veikla
Mokymosi ir mokymo veikla, I sesija, Lietuva 2022-05-16 – 2022-05-23
Mokymosi ir mokymo veikla, II sesija, Vengrija 2022-09-05 – 2022-12-09
Mokymosi ir mokymo veikla, III sesija, Rumunija 2023-02-06 – 2023-02-13
Mokymosi ir mokymo veikla, IV sesija, Rumunija 2023-08-21 to 2023-08-28
Daugiau informacijos
-----------------------
EN
Project Title: SENtor – Exchanging Experiences and Practices in Mentoring SEN Children
Project Acronym: SENtor
Project No. 2015-1-HU02-KA205-000867
Periode: 03-01-2022 – 03-01-2024
The partners of the project:
- ReSuli, a Megújuló Oktatásért Alapítvány Hungary
- Jaunuolių dienos centras Lithuania
- Colegiul National Aprily Lajos Romania
SHORT-TERM GOALS:
- Improving the quality of educational support with changing experiences and best practices on an international level.
- Designing and testing a mentoring support network model and training its first experts to alleviate capacity gaps in public education and mediate between school systems, families, and counselors.
- Improving pedagogical competencies of direct and indirect target groups with SEN methods.
INTERMEDIATE GOALS:
- Increasing SEN students’ motivation with providing more successful learning progress, reaching more effective results which are also visible in the school evaluation system.
- Providing reliable social contacts around them, making them feel safe.
- Establishing effective, direct help for SEN families with grassroots contacts, adaptable methodologies of motivation raising, behavioral problems, and a comprehensive guideline about their curricular output requirements.
- Decreasing the tasks and responsibilities of overwhelmed teachers’ in formal education.
- Disseminating the mentoring program via pilot training in a wider educational context.
LONG-TERM GOALS:
- Filling the expired gap of an up-to-date educational practice tailored to individual needs, considering all relevant participants of the educational process, using the relevant methodology for reaching these aims.
- Making an understanding also in the major society of that education is a sort of cooperation between parents, teachers, and pupils, learning to respect, consider and involve all of these participants into the phases of the educational service.
- Raising an understanding that the learning progress is an own personal interest, matched with individual attributes, lasting till the end of our lives. Its purpose is to gain adequate skills for further future benefits.
- Helping students to learn methods adaptable for any kind of learning content, acquiring basic competencies useful for their personal development and employability.
The main activities:
- Session I. Problem Field Specification
- Session II. Examples of Parent Activism
- Session III. Mentoring Techniques and SEN Approaches
- Session IV. Design – How to Embed the Learnt Techniques to Formal Education?
Transnational project meetings:
- Kick-off Transnational Meeting Hungary 01/02/2022 – 04/02/2022
- Final Transnational Meeting Lithuania 23/10/2023 – 26/10/2023
Project Results:
- 4 theoretical sessions accompanied by 4 learning-teaching activities and further pilot training.
- Trained coaches from min. 12 organizations. Improving pedagogical competencies with SEN methods. *Designed and tested mentoring service system for SEN.
- Published training topics, training contents, study materials, and information.
- A handbook presenting project results
Learning, Teaching, Training Activities
Learning-Teaching Activity Attached to Session I. Lithuania 16/05/2022 – 23/05/2022
Learning-Teaching Activity Attached to Session II Hungary 05/09/2022 – 12/09/2022
Learning-Teaching Activity Attached to Session III. Romania 06/02/2023 – 13/02/2023
Learning-Teaching Activity Attached to Session IV. Romania 21/08/2023 – 28/08/2023
More about the project
